Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

22 Januari 2012

dR Rozmey ~ dR 101 : Produk Kecerdasan Minda , Kecerdasan Otak & Saraf

dR101 : Produk Kecerdasan Minda, Kecerdasan Otak & Saraf
  • Jus minuman untuk kerehatan dan kesegaran minda, membantu kecergasan minda. Ramuan khas dan terpilih ini telah diformulasikan oleh Dr. Rozmey untuk mereka yang menghadapi masalah kurang daya fikiran, pelupa, tidak fokus dan minda yang lesu.
  • GINGKO BALOBA - Ramuan herba yang amat berkesan dalam merawat masalah kekurangan daya ingatan. Gingko mampu membaik pulih daya ingatan yang berkurangan dengan meningkatkan pengaliran dan peredaran darah di otak dan hipotalamus, ia juga mampu merawat masalah pening dan ketidakseimbangan badan, sakit kepala dan kemurungan terutama mereka yang telah berusia lanjut yang tidak terkawal oleh ubatan kemurungan . Gingko sudah dikenalpasti mampu merawat masalah peredaran darah ke otak yang perlahan.
  • VITAMIN B12 - Amat penting dalam metabolisma saraf, ia membantu penghasilan DNA / RNA dan sel darah merah. Kekurangan vitamin B12 menyebabkan keletihan badan dan otak serta penyakit saraf, sukar bercakap dan sel-sel saraf yang mudah rosak.
  • VITAMIN D - Ia membantu pertumbuhan dan sintesis otak dan penting dalam meningkatkan fungsi otak dan bertindak secara langsung pada pusat pembelajaran, daya ingatan, tingkah laku dan pusat pergerakkan. Penyelidikan berterusan membuktikan vitamin D perlu dalam memelihara dan membantu kecergasan otak di usia tua.
  • VITAMIN C - Amat penting sebagai anti-oksida yang menghalang kecederaan sel, menguatkan salur darah dan mengawal tekanan darah.
  • VITAMIN E - Bertindak sebagai anti oksida dan mampu melindungi sel saraf dari kecederaan.
  • CARA PENGAMBILAN : Campurkan serbuk dR101 dengan air 400ml air sejuk dalam bekas bertudung, goncang dan sedia diminum.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More