Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

28 November 2009

dR Rozmey ; JUS DIET MATE 5 | TESTIMONI PRODUK HPM

Testimoni Diet & Kehamilan Jus Diet Mate 5
Puan Laili 017-291 4595
Saya Puan Laili 31 tahun mempunyai masalah berat badan sebanyak 142 kg, setelah berkahwin 4 tahun saya masih belum mempunyai cahaya mata. Disebabkan faktor umur yang semakin meningkat, saya tekad untuk mencuba proses diet agar cita-cita untuk menimang cahaya mata tercapai. Selain dari faktor obesiti, saya juga mengalami kitaran haid yang tak menentu. Boleh dikatakan purata kedatangan haid adalah 3-4 kali dalam setahun.
Saya nekad menggunakan Jus Mate 5 adalah kerana faktor kos yang murah berbanding produk lain serta cemburu melihat testimoni HPM yang telah berjaya dalam tempoh yang singkat sahaja. Di awal pengambilan kotak pertama Jus Mate 5 ini, terasa urat kepala seakan tegang diawal hari pertama hingga hari ke 7. Namun saya beranggapan ianya kesan awal sahaja. Kemudian saya datang haid yang luar biasa, darah yang keluar banyak dan berketul-ketul berwarna hitam. Bila saya terbatuk, saya akan rasa darah yang keluar seperti memancut-mancut. Selepas hari ke 15 barulah haid saya berhenti.
Mula-mula agak cemas juga, tetapi husband saya kata jangan takut. Maybe ini adalah proses pembersihan rahim kot !! saya kata iyelah kot..bulan depan saya mula didatangi haid sekali lagi. Saya gembira sangat-sangat!! saya mula bersemangat untuk meneruskan program diet ini dan dipantau oleh husband saya selaku doktor penasihat tak bertauliah.. memang garang !! Dia suka mencari info dalam internet dan kemudian mempraktikkan kepada saya. Alhamdulillah setelah mengamalkan Jus Mate 5 ini selama 2 bulan saya berjaya turunkan berat dari 142 kg - 129kg (13kg).
Saya memasang cita-cita untuk mendapat berat ideal sebelum raya tahun depan, suami saya berjanji akan membelikan kebaya sudah siap tanpa perlu tempah bila tiba hari raya depan. Pada penghujung bulan puasa 2009, ketika bersahur saya mengambil JM5, tapi tekak terasa sangat loya dan terpaksa memuntahkan semula JM5. Sayangnye,sebab harga sesachet JM5 ni RM10 tau! Suami mengomel..Rupa-rupanya saya sudah hamil ketika itu dan tak teperasan. Nasib baik saya termuntah sebab wanita hamil tak boleh ambil JM5 yer.. Suami malu sendiri..huh!!
Saya memang bersyukur kepada Allah Swt & berterima kasih pada Dr Rozmey yang memberi kata-kata semangat ketika saya & husband mengunjungi HQ HOPM.. Lepas bersalin saya akan mengambil JM5 ketika berpantang.. Terima Kasih Jus Mate 5 !!

TESTIMONI PRODUK KECANTIKKAN KULIT DR-II

CABARAN LANGSING - SHAHRUL DI TAJA OLEH DR ROZMEY
FARIDSHAM - JIKA SAYA BOLEH ANDA JUGA 100% BOLEH !!
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Saya Farid berusia 31 tahun. Dari dulu saya memang berbadan besar kerana kurang bersenam & dan makan tak tentu masa. Asal perut berkeroncong, saya akan keluar makan walaupun pukul 3 pagi.. Sehingga berat saya melebihi 100 kg. Saya mudah terasa letih dan sakit kepala.. nafas akan sesak bila tidur malam. Bila ada tekanan ditempat kerja, belakang kepala saya akan sakit..saya terpaksa jumpa doktor panel untuk mengambil ubat buang angin untuk mengurangkan sakit kepala saya.
Doktor measihati saya untuk menurunkan berat badan kerana tekanan darah saya tinggi dan takut terpaksa ambil ubat darah tinggi. Saya cuba mengawal permakanan saya, saya cuma makan 1 hari sehari, dan cuba bersenam dengan bermain ping pong.. namun untuk menurunkan 1kg sebulan cukup susah.. kadang-kadang dah turun 1 kg, pastu naik balik.. Frust memang frust.. Isteri saya berminat untuk mencuba produk luar negara HXXXXXXXE, harganye memang dasyat, 1 bulan kena belanja RM9XX.. kita orang pun cuba tapi hanya turun 3kg jer.. kerana faktor harga yang melampau mahalnye.. saya & wife tak mampu untuk meneruskan untuk bulan kedua.

Setelah terbaca iklan dalam Metro, saya tak teragak-agak untuk mencuba.. saya beli sekotak di Giant.. Alhamdulillah sangat2 kerana kesan yang diterima memang memberansangkan.. habis sekotak, saya terus beli 3 kotak.. dalam tepoh 2 bulan saya & wife berjaya turun lebih 11kg. Oleh kerana saya berjaya menurunkan berat badan, ramai kawan2 berminat untuk mencuba Jus Diet mate ni.. saya pun membuat pembelian dibawah nama saya.. cukup bulan saya terima komisen dari HPM..memang berbaloi-baloi..

Saya mengajak anda semua yang inginkan berat badan ideal..jangan berlengah lagi, & jangan ragu lagi.. kerana anda pasti berjaya!!! Saya akan bimbing anda & memberikan anda tip2 yang boleh membantu mendapatkan penurunan yang banyak.. Ada testimoni saya yang berjaya turun 2kg dalam seminggu.. jika dia boleh, anda pasti BOLEH!!! Wife saya telah hamil setelah turun 12kg dalam 2 bulan & setelah 4 tahun kami berkahwin.. Dulu laili 142kg dan sekarang 129kg..terpaksa stop ambil jus kerana orang pregnant tak boleh minum Jus Mate.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More