Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

07 Januari 2011

dR Rozmey : KOPI ESPRESSO XY & JUS MATE 5 | Semuanya Sudah Berakhir.. New Life Begin ! Thank You Allah !

  • Salam & selamat sejahtera.. di sini saya ingin berkongsi cerita pengalaman saya & laili sendiri ketika berusaha untuk mendapatkan baby. Pengalaman ini amat mudah untuk di praktikkan pada semua pasangan suami isteri yang sedang berusaha untuk mendapatkan baby seperti kami dahulu...
  • Selepas bulan pertama minum JM5, laili yang mengalami kitaran period yang tidak teratur iaitu 3-4 kali setahun telah alami period yang sungguh luar biasa. Darah haid keluar terlalu banyak dan berketul-ketul seperti jeli. Bila batuk atau bersin, terasa darah memancut. Saya menasihati laili supaya teruskan minum JM5 supaya semua darah2 beku yang selama ini tersumbat terus keluar .
  • Saya pada masa yang sama telah membeli kopi espresso XY untuk memantapkan kesihatan diri zahir & batin.Kerana saya pasti, bukan isteri sahaja patut dipersalahkan jika kita gagal menimang cahaya mata, kerana si suami juga perlu juga menjalani rawatan ataupun perlu menjalani cara hidup yang sihat agar sperma kita bermutu & berkualiti.
  • Setelah membaca isi kandungan dan bahan2 dalam kopi espresso ini, saya yakin kopi ini mampu untuk meningkatkan tahap kesihatan dan akan memperhangatkan hubungan intim saya bersama laili. Amalan minum kopi ini boleh dilakukan pada bila-bila masa sama ada sebelah pagi atau petang mahupun malam.
  • Dan apabila laili datang period, saya akan minum kopi setiap hari sepanjang tempoh period tersebut kerana fakta sains mengatakan tempoh subur seorang wanita adalah selepas period. Jadi dalam tempoh subur saya kerap melakukan hubungan intim. Dan alhamdulillah cara ini berhasil !! ..
  • Jika anda seorang yang aktif bersukan @ bersenam, cuba kurangkan sikit xtvt tersebut didalam tempoh isteri kita period dan juga dalam tempoh subur. Kerana tubuh kita perlu dalam keadaan yang sihat, cergas dan tidak letih..
  • Alhamdulillah, saya juga telah mempraktikkan cara ini kepada Customer saya yang menghadapi masalah yang sama seperti saya dan laili.. dan alhamdulillah juga berhasil.. nantikan kisah mereka...
  • Jika anda ingin pandangan dan nasihat, jangan malu untuk hubungi saya FaridSham 017-2754645

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More