Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

08 Januari 2011

dR Rozmey : JUS MATE 5 - Transform diri dan kewangan anda

Saya FaridSham memulakan bisnes HPM ini pada bulan Julai 2009.. pada waktu itu saya hanya promote pada kawan2 sekeliling dan juga ahli keluarga.. Namun apabila melihat potensi bisnes ini yang sangat luas, saya membuat flyers untuk diedarkan kepada orang ramai.. termasuk selit dalam paper.
Feedback yang diterima sangat bagus dan sejak hari itu saya lebih bersungguh-sungguh untuk mempromosikan diri sebagai pengedar sah termasuk mengikut upline Pn. Azah ke booth pameran jika berkesempatan.
Saya berusaha membuat blog promosi di internet. Pada awalnya saya rasa sangat susah untuk membuat blog ini kerana saya tiada asas internet sblm ini.. hingga nak send email pun tak pandai..jadi berkat usaha tanpa jemu saya berjaya menyiapkan blog saya yang tak seberapa..saya amat bangga dengan blog saya ini yang pada mulanya sangat terkedek-kedek untuk upload sebarang info.. kini dah laju sikit laa.. hihihi
Setiap bulan saya akan terima komisen HPM..seumur hidup saya menyertai perniagaan MLM, belum pernah saya dapat komisen sebanyak di HPM, tanpa perlu buat demo, tanpa perlu terjah rumah customer..bisnes HPM sangat mudah. Cuma kita perlu pandai promosi diri.
Dengan rezeki yang Allah berikan ini, saya teringin membeli kereta idaman saya iaitu kereta Persona.. dengan kereta inilah saya menjalankan perniagaan produk HPM. Alhamdulillah..selesa & meyakinkan.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More