Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

04 November 2011

dR Rozmey Doc-K : Puan Azlinda sangat gembira kerana penyakit GOUT yang dialami serta bisa-bisa di sendi-sendi semakin pulih - Oleh: FaridSham2u

Puan Azlinda bersama produk Doc-K yang dibeli pada bulan lepas Bengkak dipergelangan kaki akibat GOUT sudah berkurangan
Puan Azlinda PERCAYA dengan DOC-K.. Saya Mahu 1 kotak lagi !!!
  • Pn Azlinda merupakan seorang pelanggan (bukan ahli) yang telah membeli produk Doc-K 1box dari Pengedar FaridSham Group di Sri Gombak (Pn Aimi Nurani). Selama ini Pn Azlinda telah lama menderita akibat penyakit bisa-bisa pada sendi-sendi dan juga jari-jari tangan dan sering diserang penyakit GOUT jika tersalah makan.
  • Demi untuk kesihatan yang baik , beliau sanggup berhabis beribu-ribu ringgit untuk membeli apa sahaja produk kesihatan yang ada dipasaran termasuk tilam dan kerusi urut. Suatu hari pengedar dRGroup (Group faridSham di Sri Gombak) telah berkunjung ke kedai runcit beliau. Beliau pun mengadu kepada Pn Aimi berkenaan sakit GOUT yang dialaminya.. Lantas Pn Aimi mensyorkan untuk mencuba Doc-K kepada Pn Azlinda.. Pn Azlinda terus bersetuju untuk mencuba sekotak dahulu, kerana kurang yakin pada mulanya untuk membeli 3kotak sekaligus.

  • Berpandukan pada pengalaman beliau ketika mencuba produk Doc-K ini, pada hari yang kedua minum Doc-K, beliau berasa amat sakit pada kawasan pergelangan kaki yang diserang GOUT, beliau mengurut bahagian tersebut dan alhamdulillah terus reda. Keesokkannya pula, bahagian sendi lutut pula yang terasa sakit dan seterusnya ke sendi2 tulang jari jemari tangan.

  • Hanya dalam tempoh 13 hari, beliau sudah merasasangat segar dan bisa-bisa yang selama ini menyucuk-cucuk di jari-jari sudah tiada lagi, dan paling menakjubkan beliau kini mampu untuk menggengam tangan beliau tanpa rasa sakit.

  • Merasakan produk dR Group sangat berkesan dan berkualiti, beliau membeli sekotak lagi Doc-K untuk bulan kedua. Saya (FaridSham) yang teruja dgn perkembangan positif Puan Azlinda, telah berjumpa sendiri dengan beliau bersama-sama dgn pengedar Group FaridSham di Sri Gombak.

  • Bagi Farid, Perubahan POSITIF para pelanggan adalah KEPUASAN yang TIDAK TERNILAI.. Farid sanggup turun kemana sahaja untuk melihat sendiri keadaan Customer farid dan juga downline farid.. itulah tujuan dan matlamat farid dalam perniagaan dR Group.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More