Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

13 Januari 2011

dR Rozmey : Jus Mate 5 - Testimonial Kehamilan : Puan Norfadzillah telah turun sebanyak 17.6 kg dan kini hamil 6 bulan.

En Zamzary & Puan Norfadzillah

012-6864229

  • Salam, nama saya Pn Norfadzilah. Saya merupakan salah seorang pengguna produk Jus Mate 5 manakala husband saya En. Zamzary merupakan pengguna kopi Espresso-XY.

  • Saya menghadapi masalah berat badan dan juga kitaran period yang tidak teratur. Sebelum menggunakan produk JM5 ini, berat saya adalah 78.9kg. Berat badan saya telah naik mendadak sebelum berkahwin.
  • Setelah berkahwin beberapa bulan, saya sentiasa berharap untuk hamil kerana saya memang sukakan kanak-kanak, apatah lagi anak adalah penyeri rumah tangga. Suatu hari saya mendapat tahu dari kenalan saya bahawa bekas rakan sekerja saya dulu ,Pn Norlaili telah hamil setelah 4 tahun berkahwin. Saya terus menghubungi beliau untuk mengucapkan tahniah. Dalam pada itu saya bertanya pada kak laili bagaimana dia boleh hamil? Kak laili telah memberitahu dia minum JM5 dan menyarankan saya untuk mencuba ..

  • Saya bertanya pada kak laili bagaimana nak beli JM5 ni? rupa-rupanya hubby kak laili, abg farid merupakan pengedar aktif HPM. Setelah berbincang dengan hubby saya, kami decide untuk mencuba produk ini. Saya menghubungi kak laili untuk membuat temujanji di rumah saya di Balakong.

  • Seperti yang dijanjikan kak laili dtg bersama abg farid kerumah saya , mula2 abg farid mengambil info saya dan bertanya apakah masalah period saya. Setelah itu dia menyarankan agar saya menggunakan JM5 kerana JM5 boleh menurunkan berat badan dengan selamat & berkesan dan juga mampu menyuburkan hormon serta memulihkan kitaran period saya.

  • Abg farid turut mengambil info suami saya , untuk pengetahuan semua, suami saya seorang yang aktif bersukan ( Badminton). SoAbg farid telah mensyorkan suami saya untuk minum kopi Espresso-XY agar suami saya kekal cergas dan bertenaga.

  • Untuk permulaan saya hanya membeli JM5 1 set dan terus menjadi ahli. Alhamdulillah, dalam tempoh 2 minggu berat badan saya telah turun sebanyak 2.9 kg. Saya terus bersemangat untuk diet dan dlm pada yang sama saya telah membeli kopi Espresso-XY untuk husband.

  • Saya sangat tak percaya JM5 telah menurunkan berat saya dari 78.9kg ke 61.3kg hanya dlm tempoh kurang 4 bulan. Saya telah kehilangan sebanyak 17.6kg !! sungguh menakjubkan.. saya sangat berpuashati , badan terasa ringan dan yang paling penting kitaran period saya normal setiap bulan.

  • Pada suatu hari saya dapati period saya sudah delay, saya agak bimbang adakah kitaran period saya bermasalah seperti dulu?. Namun hati saya tergerak untuk membuat pregnancy test. Alhamdulillah, setelah saya melakukan pregnancy test sendiri di rumah, tanda nya positif!! saya macam tak percaya.. Husband membawa saya ke klinik untuk membuat test sekali lagi, dan akhirnya doktor juga telah mengesahkan saya dan husband bakal menimang cahaya mata yang pertama tidak lama lagi..

  • Saya dengan perasaan excited telah menghubungi kak laili dan abg farid untuk berkongsi berita gembira ini..Terima kasih kepada mereka yang telah memperkenalkan produk Herbaprima yang sungguh Menakjubkan!!

  • Kini usia kandungan saya 6bulan++, berat badan saya telah naik sedikit namun ia tidak merunsingkan saya kerana bagi saya tumbesaran baby dlm kandungan lebih penting.. Tentang berat badan..Jus Mate kan ada..

  • Kepada pasangan yang mengalami masalah seperti saya, cubalah menggunakan produk Jus Mate 5 dan Kopi Espresso XY..Insyaallah akan membuah kan hasil dengan izin Allah SWT.. Insyaallah saya akan melahirkan baby sulung saya pada bulan April 2011 ini. Doakan saya selamat melahirkan yer. Terima kasih.

(Sekiranya anda ingin berkongsi cerita tentang pengalaman saya, anda boleh menghubungi saya Pn Norfadzilah @ Angah di 012-6864229)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More