Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

12 September 2011

dR.ROZMEY Jus Mate 5 :Puan Lin telah berjaya hamil setelah menurunkan berat badan sebanyak 16kg !!

  • Salam, Nama saya Puan Lin.. disini saya nak kongsikan pengalaman saya berjaya hamil setelah menggunakan produk Jus Mate 5 kepada semua rakan-rakan yang mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur dan juga senggugut. Berat badan saya naik mendadak sehingga mencecah 81kg selepas berumah tangga pada 14 Feb 2010..
  • Kenaikkan berat badan yang mendadak menyebabkan kitaran haid saya jadi tidak teratur. Mungkin disebabkan inilah saya masih belum menimang cahayamata. Walaupun pernah untuk menurunkan berat badan dengan bantuan produk2 dipasaran, saya masih gagal untuk mendapatkan berat badan semasa sebelum berkahwin.
  • Hingga suatu hari terlintas difikiran saya untuk mencuba produk Jus Mate 5, kerana kagum melihat testimoni-testimoni yang berjaya menurunkan berat mereka dalam tempoh yang cepat. Saya lihat ada beberapa kiosk-kiosk yang menjual produk JM5 ini, namun saya takut untuk membelinya kerana bimbang ia produk tiruan. Oleh itu saya cuba melayari internet untuk mencari pengedar yang sah. Saya terjumpa blog pengedar abg Farid Sham dan saya membaca kisah2 testimoni kehamilan didalamnya membuatkan saya teruja dan terus menghubungi abang Farid Sham.
  • Ketika pertemuan pertama di Giant Kota Damansara, saya telah diberi penerangan yang detail tentang berdiet dengan Jus Mate 5, saya jadi teruja sangat setelah mendengar penerangan abg Farid dan berazam untuk berdiet bersungguh-sungguh.. demi untuk mendapatkan zuriat sendiri .
  • Alhamdulillah, setelah mengamalkan JM5 sebanyak 2 kotak dan mengikut plan menu diet yang betul, saya berjaya menurunkan berat badan saya dari 81kg kepada 65kg. Saya berasa sungguh seronok dengan berat badan saya sekarang, ramai rakan2 dan ahli keluarga yang memuji penampilan saya ketika berhari raya baru-baru ini. Dan yang paling penting kitaran haid saya mula teratur.
  • Pada hari raya ke 5 saya mula risau kerana haid saya sudah delay, saya beranggapan mungkin haid saya kembali tidak teratur.. Saya cuba membuat pregnancy test yang kebetulan ada dalam simpanan saya dirumah.. Alangkah terkejutnya kerana POSITIF..ada 2 line.. saya macam tidak percaya dan terus menghubungi suami yang ketika itu berada ditempat kerja. Suami saya sangat gembira kerana impian untuk menimang cahayamata telah dimakbulkan Allah SWT.. dan saya juga tak lupa untuk menghubungi abg Farid untuk maklumkan berita gembira ini..sebelah malam suami telah membawa saya ke klinik untuk membuat pengesahan. Dan sekali lagi doctor telah mengesahkan saya telah hamil 1 bulan.
  • Syukur kepada Allah SWT kerana memakbulkan impian saya dan suami untuk mendapatkan zuriat.. Terima kasih Jus Mate 5... Memang TERBAIK!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More