Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

11 Mac 2012

dR Rozmey:Testimoni Kehamilan ~ Puan Niza Berjaya Hamil Setelah Menggunakan 2 Box Jus Mate 5 & Sekotak Kopi Espresso XY untuk suami beliau !! Syukur.

  • Salam semua sahabat-sahabat.. Kali ini Farid nak share kisah kejayaan seorang lagi VIP Customer Iaitu Puan Niza dari Sabah yang berjaya hamil setelah menggunakan produk Jus Mate 5 dan Suaminya menggunakan Kopi Espresso XY.
  • Pasangan ini telah mengikuti plan diet dan plan kehamilan yang Farid draft untuk semua customer farid yang mempunyai masalah yang sama seperti farid dan wife dulu.
  • Hanya dengan 2 kotak Jus Mate 5 dan sekotak kopi Espresso XY, impian pasangan ini untuk menimang cahayamata telah menjadi kenyataan.. Farid Doakan semoga Pn Niza dan baby dalam kandungan berada dalam keadaan yang baik dan semoga selamat hingga melahirkan..
  • Dibawah ialah picture Pn Niza bersama pregnancy test serta beberapa dialog ketika mula2 kami berkenalan hingga beliau berjaya hamil didalam inbox FB..
  • Kepada anda yang mempunyai masalah yang sama.. janganlah malu untuk berkongsi dengan farid, mungkin dengan sedikit usaha yang kita lakukan ia bakal berhasil..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More