Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

24 Disember 2009

dR Rozmey ; JUS MATE 5 | FARID AKAN MONITOR ANDA !!!

FARIDSHAM SERVIS & MONITOR ANDA !!
Jika anda pernah mencuba pelbagai produk diet sebelum ini, tetapi gagal mendapat result yang diinginkan? mesti anda kecewakan?? Beli mahal2 then tak berhasil, mesti anda geram kan? Jangan takut !! farid faham perasaan anda kerana farid & wife pernah terkena banyak kali..
So, jika anda nekad untuk diet !! Call farid sekarang !! Farid akan datang untuk memberi info lengkap & tip2 untuk berjaya dalam diet ! dan farid akan monitor perkembangan diet anda selalu !! Lihat gambar di bawah sebagai bukti..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Membuat temujanji di rumah prospek di Kg Kelanang Banting. Macam parti pinggan mangkuk. Beramai-ramai nak diet dgn JM5 (8:15pm)

Temujanji dengan prospek di Cyberjaya (14/01/10 -10:15pm). Tepi jalan pun farid boleh timbang anda !!

Temujanji dengan prospek dari Sg Buloh (8:20pm). Farid memberi penerangan serta tips untuk diet dengan Jus Mate 5. Anda akan ditimbang sebelum memulakan program diet.

Membuat Temujanji Di Rumah Prospek Di Kota Damansara Pukul 9:20pm. FaridSham Servis Ke Rumah Anda !!

Monthly Monitoring : Kat Tempat Kerja Pun Farid Boleh Timbang Berat Anda !!
Lokasi: Putrajaya
1st Meeting : Farid Akan Beri Info Kepada Anda Dan Berat Sebelum Program Diet Bermula Akan DiAmbil. Lokasi Prospek Di Sri Cheeding Banting Selangor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jangan Malu & Jangan Rendah Diri Dengan berat Anda Kerana Farid & Laili Senasib Seperti Anda !! Hubungi Farid Sekarang Di Talian 017-275 4645. Email Farid Ke faridsham2u@gmail.com

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More