Pengasas

Pengasas
Hubungi Farid Sham 017-275 4645

13 Disember 2012

dR11 - Produk khusus untuk rawatan kulit wajah, badan dan kepala.. Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina.


Alamakkkkk... Kelemumur lahhhh...argghhhh!!

Pernah tak korang alaminya??

ALANGKAH malunya Jika kolar dan bahu baju memutih akibat kelemumur yang bertaburan. Sisa-sisa kelemumur ini biasanya akan kelihatan begitu jelas kalau baju yang dipakai itu berwarna gelap.Kelemumur merupakan masalah yang biasa dihadapi oleh sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau pun wanita. Biarpun ia bukan penyakit berjang...
kit, tetapi ia mampu menjejaskan personaliti seseorang. Bukan saja tidak selesa kerana asyik menggaru kepala yang gatal, bahkan orang keliling pula rasa kurang senang dengan tahap penjagaan kebersihan diri.Sisa-sia kelemumur yang jatuh atas baju pula pasti menjejaskan penampilan seseorang.

Apa tu KELEMUMUR niiii??

Dr. Kim Weng berkata, sebenarnya kelemumur berpunca dari sejenis yis yang dinamakan malassezia globosa.''Yis ini akan memakan sebum kulit (lipid) dan kemudiannya mula mengeluarkan sejenis molekul,'' katanya. Katanya, molekul yang dirembeskan itu akan menyebabkan berlakunya kegatalan pada kulit kepala.''Dari sinilah punca di mana kulit kepala mula berkuping dan akan berlakunya kelemumur,'' katanya.

Apa KESAN-KESANNYA??

Jelasnya, kelemumur akan menyebabkan seseorang itu mula rasa tidak selesa kerana kulit kepala gatal dan mereka akan asyik menggaru.Katanya, kegatalan kulit kepala yang amat sangat juga akan membuatkan masa tidur akan terganggu.''Orang yang menghadapi masalah kelemumur ini juga akan mula berhadapan dengan masalah rambut rosak atau gugur,'' katanya.Selain itu, katanya, ia juga akan menyebabkan seseorang itu mula merasa tidak selesa untuk bersosial kerana selalu menggaru kepala.Lebih memalukan apabila banyak kelemumur jatuh di atas bahagian leher baju.

Kelemumur juga penyebab RAMBUT GUGUR??

Bagaimanapun, katanya, rambut gugur juga disebabkan oleh faktor lain, antaranya kerap menggunakan pengering rambut atau menyikat rambut dengan terlalu kerap.''Biasanya kita akan mudah melihat rambut gugur dengan banyak ketika membasuh rambut semasa mandi atau bertaburan di bantal selepas bangun tidur,'' katanya.Malah, katanya, masalah kelemumur juga bukan sahaja akan menyebabkan berlakunya keguguran rambut tetapi juga akan merosakkan rambut.''Sekalipun kelemumur bukan penyakit mengancam nyawa tetapi masalah ini akan menyebabkan seseorang itu berasa tidak selesa kerana terlalu kerap menggaru juga akan membuatkan kulit kepala rosak," katanya.

**************************************************
#Jangan biarkan masalah kelumumur menghantui anda..segeralah bertindak dari sekarang!!

Tahukah anda produk dR Group iaitu dR11 merupakan produk khusus untuk masalah kulit untuk lelaki dan juga wanita, merupakan produk yang terbukti memulihkan masalah kulit kepala dari kelumumur..

Membantu memulihkan kulit kepala yg telah dijangkiti kelemumur dengan cepat dan berkesan.!!

Cara penggunaan yang mudah hanya sekali sehari,jus dR11 ini berperisa limau sgt sedap dan boleh dishake bersama ais,air sejuk dan juga air suam..selain untuk menyembuhkan kelumumur,kulit badan anda juga akan menjadi sgt halus..
Info lanjut di:
http://faridsham2u-hpmbiz.blogspot.com/2012/02/dr-rozmey-dr-11-produk-perawatan.html

Hubungi pengedar/usahawan yang SAH sahaja, jangan membeli dari toko jamu dan kiosk untuk mengelakkan dari produk tiruan..info produk/cara pembelian boleh hubungi saya di talian 017-275 4645

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More